utorak, 21. svibnja 2019.

Off ili online život?

Web 2.0 ili web 3.0?
Prisutnost na društvenim mrežama danas više nije hir i ne znači samo “biti in”.
Ne, to je postao jako važan alat u modernom načinu poslovanja.
Malo po malo, postalo je zaista neophodno svoje potencijalne klijente redovno izvještavati o svom radu, novostima, akcijama, pomacima, educirati ih o proizvodima ili uslugama kako bi vidjeli prednosti nad konkurencijom. Danas je to najjednostavnije putem društvenih mreža kojima neprekidno raste popularnost, korisnika je sve veći broj, a tako i potencijalnih kupaca proizvoda ili usluga.
Naš način, današnji način je jednostavno život u kojem društvene mreže i otvaranje profila na jednoj od njih, igraju sve važniju ulogu.
Samo otvaranje profila je poprilično jednostavno tako da svatko može otvoriti profil i svatko otvara profil(e) na društvenim mrežama.
Ali održavanje, kvalitetan sadržaj i kvalitetna komunikacija s prijateljima ili mogućim klijentima, publikom je puno drugačije i zahtjevnije.
Poduzetnici, stalno u poslu i strci, u utrci s vremenom, zauzeti praćenjem trendova u životu koji nije online, teško da će stići pratiti i kliktati po društvenim mrežama. One s druge strane ulaze tj. već su ušle u taj isti offline život svih tih poduzetnika i bacaju ih na leđa. Pa vrte u krug. Čisti break-dance. I tako dok im se ne zavrti u glavi.
I kad se i zadnjem, najizdržljivijem, poduzetniku zavrti u glavi, društvene mreže ne prestaju raditi, funkcionirati, vrtjeti i dalje svaka svoju priču.
Taj su problem počele rješavati agencije, ali ne one klasične marketinške, već agencije za društvene mreže i internet marketing … ili solo igrači.
I agencijama i solo igračima je zajednički nazivnik iskustvo, poznavanje alata internet marketinga, duboko ukorjenjena navika korištenja društvenih mreža za komunikaciju i ostvarenje ciljeva dovodi ih u prednost nad klasičnim marketinškim agencijama, kada su društvene mreže u pitanju. I sve povezano uz njih ili na njima.
Oni ne guraju svoje ponude prijateljima i rodbini u usta, ne “lajkaju” svaki link koji vide, nisu limitirani alatima i brijojem publike i što je najbolje svi njihovi fanovi, prijatelji su sami došli u potrazi baš za time što oni nude.
Ne guraju svoju ponudu u grlo prijateljima i rodbini – nisu limitirani sa alatima i brojem publike
i što je najbolja stvar, svi njihovi fanovi su dobrovoljno došli u potrazi za onim što nude.

Jer, imati internet stranicu više nije dovoljno. Pa se pitamo, što se promijenilo?
Web 2.0 i 3.0 je nastupio u svom punom sjaju, a  mlađa generacija zamjenjuje onu stariju. Kao i tehnologije i korištenje istih.Web 3.0 začinjen Semantic webom ;
A motiv, je li se motiv ljudi promijenio?
Ne. Ostao je isti.
Čovjekova motivacija oduvijek je bila potreba za samoostvarenjem.
A sada mu nove tehnologije pružaju sve za zadovoljavanjem tog motiva.
Sve mlađe generacije koje nastupaju, sada same biraju svoj tim, nisu limitirane na prikazivanje rezultata samo na razred i firmu, već želi svoj glas pustiti na internet i prikazati se cijelom svijetu.
I … žele odgovor na taj glas.
E pa biznismeni pomladite se ili unajmite, zaposlite nekoga tko to već/još je.