Web 2.0 ili web 3.0?
Prisutnost na društvenim mrežama danas više nije hir i ne
znači samo “biti in”.
Ne, to je postao jako važan alat u modernom načinu
poslovanja.
Malo po malo, postalo je zaista neophodno svoje potencijalne
klijente redovno izvještavati o svom radu, novostima, akcijama, pomacima, educirati
ih o proizvodima ili uslugama kako bi vidjeli prednosti nad konkurencijom.
Danas je to najjednostavnije putem društvenih mreža kojima neprekidno raste
popularnost, korisnika je sve veći broj, a tako i potencijalnih kupaca
proizvoda ili usluga.
Naš način, današnji način je jednostavno život u kojem
društvene mreže i otvaranje profila na jednoj od njih, igraju sve važniju ulogu.
Samo otvaranje profila je poprilično jednostavno tako da
svatko može otvoriti profil i svatko otvara profil(e) na društvenim mrežama.
Ali održavanje, kvalitetan sadržaj i kvalitetna komunikacija
s prijateljima ili mogućim klijentima, publikom je puno drugačije i
zahtjevnije.
Poduzetnici, stalno u poslu i strci, u utrci s vremenom,
zauzeti praćenjem trendova u životu koji nije online, teško da će stići pratiti
i kliktati po društvenim mrežama. One s druge strane ulaze tj. već su ušle u
taj isti offline život svih tih poduzetnika i bacaju ih na leđa. Pa vrte u krug.
Čisti break-dance. I tako dok im se ne zavrti u glavi.
I kad se i zadnjem, najizdržljivijem, poduzetniku zavrti u
glavi, društvene mreže ne prestaju raditi, funkcionirati, vrtjeti i dalje svaka
svoju priču.
Taj su problem počele rješavati agencije, ali ne one
klasične marketinške, već agencije za društvene mreže i internet marketing …
ili solo igrači.
I agencijama i solo igračima je zajednički nazivnik
iskustvo, poznavanje alata internet marketinga, duboko ukorjenjena navika korištenja
društvenih mreža za komunikaciju i ostvarenje ciljeva dovodi ih u prednost nad klasičnim
marketinškim agencijama, kada su društvene mreže u pitanju. I sve povezano uz
njih ili na njima.
Oni ne guraju svoje ponude prijateljima i rodbini u usta, ne
“lajkaju” svaki link koji vide, nisu limitirani alatima i brijojem publike i
što je najbolje svi njihovi fanovi, prijatelji su sami došli u potrazi baš za
time što oni nude.
Ne guraju svoju ponudu u grlo prijateljima i rodbini – nisu
limitirani sa alatima i brojem publike
i što je najbolja stvar, svi njihovi fanovi su dobrovoljno došli u potrazi za
onim što nude.
Jer, imati internet stranicu više nije dovoljno. Pa se pitamo, što se promijenilo?
Web 2.0 i 3.0 je nastupio u svom punom sjaju, a mlađa generacija zamjenjuje onu stariju. Kao i
tehnologije i korištenje istih.Web 3.0 začinjen Semantic webom ;
A motiv, je li se motiv ljudi promijenio?
Ne. Ostao je isti.
Čovjekova motivacija oduvijek je bila potreba za
samoostvarenjem.
A sada mu nove tehnologije pružaju sve za zadovoljavanjem
tog motiva.
Sve mlađe generacije koje nastupaju, sada same biraju svoj
tim, nisu limitirane na prikazivanje rezultata samo na razred i firmu, već želi
svoj glas pustiti na internet i prikazati se cijelom svijetu.
I … žele odgovor na taj glas.
E pa biznismeni pomladite se ili unajmite, zaposlite nekoga tko to već/još je.