ponedjeljak, 9. rujna 2013.

Jobs


Da, post se zove jobs i strašno me podsjeća na job tj. posao koji mi baš jako treba, ali ovaj put ne pišem o poslovima i poslu, čak niti o internetu, već o filmu kojem sam se veselila.
To je film o Steve Jobsu i uskoro će igrati u našim kinima ali kritike i komentari sve su samo ne pozitvni.
Razočarani su i bivši Appleovci.
Steve Wozniak, poznat pod nadimkom Woz, koji je sa Steve Jobsom 1977. osnovao Apple Computer, te sastavio računala Apple I i Apple II je rekao da je u filmu jako puno pogrešnih interpretacija.
Rekao je da mnogim ljudima koji su sudjelovali u stvaranju Applea nije posvećeno dovoljno pažnje, a Ashtona Kutchera, glumca koji u filmu glumi Stevea Jobsa, je iskritizirao i rekao: "mogao me je nazvati telefonom i pitati me za stvari koje mu nisu jasne". Wozniaku je bilo ponuđeno biti jedan od savjetnika prilikom snimanja filma, ali on je, nakon što je pročitao tekst za film, ulogu savjetnika odbio. 

Prema informacijama koje stižu s američkog box officea, tijekom prvog prikazivanja, film o osnivaču Applea nije opravdao očekivanu zaradu.

A ako nisu spominjali the dots čak se i ne čudim ;)


Nekako ipak mislim da, za mene, odlaska u kino neće biti, nego će pasti neki torrent.
Inače, svima koje ovakve stvari zanimaju, a imaju vremena i mogućnosti mogu skoknuti do Peek&Poke, prvog hrvatskog “muzeja” starih računala i informatičke opreme. Tamo je na 300 m2 smješteno preko 1000 eksponata svjetske i hrvatske računalne povijesti.
Dobro zvuči, zar ne?

Ljudi iz Peek&Pokea Wozniaku i Jobsu su 2007. slali poziv na otvorenje muzeja, ali nijedan nije mogao doći, no Wozniak je obećao da će doći, pa sad Pokeovci čekaju da im Wozniak javi svoj termin dolaska do PEEK&POKE muzeja. 
Pa ... vidjet ćemo!
U međuvremenu, možemo i bez Woza otvarati svoj um ;