Mnogi s web stranicom, blogom ili možda web servisom se
pitaju: koji faktor je presudan za uspjeh?
Pa razmišljamo o dizajnu, zanimljivom sadržaju i temi, funkcionalnosti
i na kraju posjećenosti.
OK, da, ali koji od njih je ključ? Ključ koji će nam
otključati mogućnosti za razvoj i dovesti što bliže cilju?
Ali kad čujete više različitih odgovora sigurno se pitate
koji je od njih najprikladniji kao odgovor na postavljeno pitanje.
A odgovor je posjećenost, targetirana posjećenost.
Jer i blog i web stranica,
portal s vijestima i internet servis, svi su oni željni posjetitelja,
puuuno posjetitelja.
Nakon uređenog bloga, web stranice, portal ili servisa, trka
za posjećenošću počinje.
Koristimo facebook i google oglase, stavljamo banere na dobro
posjećene portale, služimo se postanjem po mnogim socijalnim mrežama,
invajtamo, lajkamo, tvitamo, zaokružujemo;
A kad nam krene dobro s brojem posjetitelja trljamo ruke i
hvalimo se sve dok se ne upitamo što ustvari imamo od toga?
Kako će nam se vratiti sve to vrijeme uloženo u kliketanje,
lajkanje, postanje i tvitanje? I da li će se vratiti?
Inače bismo i prije početka web projekta trebali odrediti
ciljanu publiku, posjetioce. Precizno. Vrlo precizno!
Ako je projekt već na netu potrebno je što prije izvršiti
reviziju i analizu posjetitelja s alatima kao što je npr. google analytics (opet google ;) ahhhhhhh
Odreći se, pa čak i odbiti posjetitelja koji nam nabrijavaju
broj posjeta, a ne zadržavaju se dovoljno dugo, pa se smisao posjete izgubi, a
korist o nje je čista 0. Posjećenost kakva nam treba je kvalitetna i adekvatna.
Zato je targetirana posjećenost važnija od ostalih faktora
kao što je dizajn, funkcionalnost, sadržaj ...
Facebook je, na primjer, u početku bio dosta skroman i po
dizajnu i po funkcionalnosti i po sadržaju.
Ono što je Facebook imao je targetirana posjećenost od
strane targetiranih posjetitelja. I to je ono što je napravilo BUM!
Kasnije su dorađivali dizajn, funkcionalnost, sadržaj i
dodavali kojekakve servise.
A Facebook je postao i ostao najveća društvena mreža temeljena na
kvaliteti, a ne samo kvantiteti.