četvrtak, 21. ožujka 2013.

Fair play u Zagrebu


Engleska riječ "fair" može se prevesti kao obazrivo, lijepo, pristojno, umjereno, ispravno, iskreno, mirno, jednakopravno ... To znači odreći se nepravedno stečenih prednosti, imati jednake šanse, držati se dogovorenih pravila, ponašati se obzirno, poštivati svog protivnika i prihvaćati druge i drukčije.
Fer ponašanje je danas ugroženo kao moralna i kao sportska norma.
Ne samo u sportu nego i u mnogim drugim područjima našeg društva.
Na poslu na primjer, kod susjedskih odnosa, čak i obiteljskih ...
Ufff da, na poslu s "fair" imam neugodnih iskustava, ali neću sad o tome.
Htjela sam spomenuti nogometnu utakmicu Hrvatska Srbija o kojoj svi pričaju ovih dana i podsjetiti sve ljude u ovoj našoj maloj, ali prekrasnoj Hrvatskoj da budu fer. Ljude treba ponekad treba podsjetiti na pravila fer ponašanja koje mogu biti svojevrsan orijetir za ponašanje u svijetu punom natjecateljskog duha. 
A zrak u Zagrebu će sutra sigurno biti prezasićen natjecateljskim duhom. 
Ovdje sam htjela ostaviti jedan video koji će nas podsjetiti na fer igru, fer navijanje i ono što „fair-play“ ustvari znači.




Malo me frka, ali nadam se da će sve proći u redu.
I da će Hrvatska pobijediti, naravno ;)

utorak, 12. ožujka 2013.

Top 10


"Lego Star Wars 3 sada je na 100 %", čujem iz sobe.
To je moj sin završio igricu koju je počeo igrati baš negdje u vrijeme kada se  film Star wars počeo prikazivati na TV-u.
Taj film znaju svi, mnogi gledaju, a mene zabavlja Yoda.
Posla u Hrvatskoj još uvijek nema, a meni je pisanje jedna od bitnijih stvari u životu, pa mi je palo na pamet kako Yoda, svima nama koji tražimo posao ili ne tražimo posao, ima puno pametnih stvari za reći. Puno više od naših političara koji su jedino u stanju spočitnuti nam da smo kreirali "kulturu kukanja".
Tko bi zaista mogao biti primjer osobnog rasta, razvoja, discipline i duhovni učitelj?
Master Yoda, naravno.
Yoda je jedan od najpoznatijih i najjačih Jedi mastera u galaktičkoj povijesti, poznat po svojoj legendarnoj mudrosti, majstorstvu Force i vještini fx light saber borbe.

Dakle, želite naučiti Force? Mogu vam pomoći. Moj saveznik je Force. Veoma snažan saveznik to je.
To je ono što daje Jedi moć. To je energetsko polje koje je stvorilo sva živa bića. 
To nas okružuje, prodire u nas. To drži svemir na okupu.
To se ne može u potpunosti opisati riječima. Morate osjetiti Force da bi razumjeli.

Riječ force, naravno, ima prijevod. Prijevod je sila, ali Force iz Ratova zvijezda više mi vuče na neku vrstu energije ili čak vjere, tako da je force ovdje ostao Force.

Ovdje sam prevela top 10 mudrih i mudrijih rečenica slatkog, dragog i mudrog Master Yode.
  • Uzeti ozbiljno ih morate ne. Inspirirani možete biti da :)

10. Predanost
Master Yoda - origami.
Master Yoda - origami. (Photo credit: Wikipedia)
Jedi mora biti potupno predan i ozbiljan.

 9. Obmana
Veličina je važna ne ... pogledaj me. Sudiš li mi po veličini?

8. Besmislenost rata
Ohhh! Veliki ratnik! (smijeh i odmahivanje glavom). Ratovi nikoga ne čine velikim!

7. Odraz nas samih
Tvoj strah mora imati ime prije nego li ga uspiješ otjerati.

6. Povezanost
Smrt je prirodni dio života. Raduj se za one oko vas koji su se transformirali u Force. Žali ih ne. Nedostaju ti ne. Povezanost vodi do ljubomore. Sjena pohlepe to je.

5. Sadašnji trenutak
Ovo sam davno gledao. Cijeli njegov život izgledao je daleko ... u budućnosti, na horizontu. Njegov um nikada nije bio na mjestu gdje je on bio. Hmmm? Ono si što trenutno radiš.

4. Davanje i primanje
Možete naći samo ono što ste sami donijeli.

3. Strah
Strah je put na tamnu stranu. Strah vodi do ljutnje. Ljutnja vodi do mržnje. Mržnja vodi do patnje.

2. Vjerovanje
Luke: ja ne mogu vjerovati.
Yoda: to je razlog zbog kojeg ne uspjevaš.

1. Odlučnost
Učiniti ili ne učiniti. Bez pokušavanja.
Enhanced by Zemanta

četvrtak, 21. veljače 2013.

Zaboravimo zaboravljanje

s Wunderlistom.
Svi mi zaboravljamo, neki više, neki manje, neki u važnom trenutku, neki u sasvim nevažnom trenu.
Svi hoćemo da nam se u pravom trenutku upali lampica.
Zbog toga neki rade bilješke i to do liste na papiru ili se služe nečim na kompu da im pomogne sjetiti se nečega ili ne zaboraviti.
Ako trebamo tako nešto u obliku servisa za izradu liste obaveza kao npr. koji film pogledati, što kupiti, napraviti listu želja... takav servis možemo naći na www.wunderlist.com.
Tamo su naravno i specijalizirane aplikacije za iOS i Android mobilne uređaje, pa smo s našom to do listom potpuno mobilni.
Sučelje nakon registracije je baš privlačno i ne zahtjeva baš puno objašnjavanja.
Registrirati se možemo s i Facebook računom naravno, jer i na Wunderlistu kao i na ostatku interneta je Facebook = registration.
Popis listi je s desne strane i na svaku listu možemo dodavati svoj unos.
Nove liste možemo dodavati tipkom "Add list" koja je na dnu ekrana. Na toj istoj traci se nalaze i opcije za pregledavanje obaveza po različitim kriterijima.
Jedan od korisnijih kriterija je "Today" i "Tomorrow" koji nam govori što smo već isplanirali za danas i/ili sutra. Tu je i “Starred” koji nam prikazuje sve obaveze s prioritetom.
Prioritet se daje klikom na malu zvjezdicu pokraj obaveze.
Wunderlist ima još funkcija, tako ima npr. "Share" za dijeljenja obaveza ili zadovoljstava, ima mogućnosti ispisa na pisaču i naravno, to je mobilna aplikacija koja svuda može s nama.
Uz liste postoji i mala kućica koja jedva čeka da ju ispunimo kvačicom ; kao ček, riješeno! ;)
Alat je baš simpa, koristan je i što je ipak rjeđe za sresti na netu lijep servis.
U mreži sličnih aplikacija u koje se internet pretvorio ovo je barem lijepa aplikacija kojoj se nema što zamjeriti jer u ovom slučaju lijepa aplikacija napravljena da služi ljudima, a ne ljudi njoj.

utorak, 12. veljače 2013.

Papa podnio ostavku

? ? ? ? ? ? ?
Upitnici nad našim glavama !!!
Prvo što sam izgovorila kad sam to čula bilo je: "Pa naravno da je dao otkaz, rekao je: kad moja Ixxx nema posla dajem otkaz, iz protesta ."
... ili možda zbog afere u Hrvatskoj oko zdravstvenog odgoja u školama, pomislila sam nakon onog izrečenog ;)
To je bilo malo crnog humora na vlastiti račun jer sam jako rijetko u crkvi, ali OK zvuči ;)
Barem meni ;)
Ipak, možda bi uz ovu temu bijeli humor bio primjereniji.

Mislim si možda zbog abnormalne količine pedofila na koje je naišao u svojoj firmi dok je .... obavljao svoju dužnost, ili radio svoj posao, nisam više sigurna kako se to mjesto zove.
Bit će da je radno mjesto, kad se može dati otkaz.

Uglavnom, papa je podnio ostavku i to je to.
Iznenađeni smo!?
Priviknut ćemo se!




Jedino što se na ovom blogu, kad se već zove WebNaWebu, osjećam obveznom spomenuti kako se nakon objave vijesti o Papinom odlasku, službena web stranica Vatikana srušila zbog prevelikog prometa.
I pri tom rušenju Anonymousi nisu bili ni blizu.

subota, 2. veljače 2013.

Rezervirano za internet - Paperman

Paperman, film Disney studija rezerviran za prikazivanje na webu.
Kratak, crno bijeli, animirani film koji objedinjuje tradicionalnu i kompjutersku animaciju.

Paperman je animirani film, nominiran za Oskara 2013., a ako ga  pogledate  saznat ćete što sve Vam može napraviti najobičniji  p a p i r  !

Ili možda avion(i) od papira ;)




Filmić preuzet s YouTubea

četvrtak, 24. siječnja 2013.

Angel ili devil ?

Nedavno sam pisala o evoluciji smajlia u emotikon i emoji.
Sada ću onima koji nemaju te pametne telefone tzv. smart phone, a ipak žele po SMS u, e-mail u, Facebook u, Twitter u i sl. koristiti takve znakiće postaviti jednu sliku na koju sam naletila na netu.

Učite, zabavljajte se i zekajte se s tipkovnicom računala ili običnog mobitela.
Jer ja sam O:) ...


... ili sam 3:)

srijeda, 16. siječnja 2013.

Kako je smajli evoluirao u emoji



Dugo ne spomenuti Facebook, a imati blog koji se zove WebNaWebu nije baš moguće, jer web bez fejsa danas ne ide.
To bi bilo skoro kao web bez Googlea, a svi znamo kako danas razmišljamo: “progulaj mi ovo”, “čekaj proguglat ću”.

Ne, neću razmisliti, proguglat ću …


U ovom postu neću o pametnim mobitelima, tzv. smart phone, niti o sve pametnijim telkačima, niti o svim tim smart business ima.
Ne, htjela sam spomenuti infografike na koje se na webu, sve češće može naletjeti.
Zašto?
Marketing je prešao na web, s time su već svi upoznati, a bez kvalitetne infografike danas ne bismo baš daleko stigli s marketinškom kampanjom preko weba. 
Kao ni bez Facebooka koji je tu da omogući da te infografike svi vide.
Infografike kreiraju grafički dizajneri, grafički umjetnici ili ilustratori kako bi ispričali priču, objasnili situaciju s proizvodom ili povećali razumijevanje nekog proizvoda.
Posao infografike je vizualiziranje priče, a svi znamo da slika govori tisuću riječi.
Dosurfala sam do super infografike na sajtu LinchpinSeo koju želim podijeliti sa svima koji dosurfaju do ovog bloga.
To je infografika koja priča priču o Facebook promociji nas samih, nekog proizvoda ili firme, pa nam priča kako možemo iscijediti što više lajkova (like), šerova (share) i komentara na post s našeg zida (wall).
Priča priču i o sve pametnijim, mobilnim smajlićima (smileys) i emotikonima (emoticons) koji su evoluirali u emoji  (Japanci) svih rasa za pametne mobitele imali oni iOs ili Android .

Infografika s LinchpinSeo slijedi, dopast će vam se ;








Znači sada, lajkanjem, postanjem i komentiranjem s emotikonsima, emojićima i smajlićima u napad ;)