Dugo ne spomenuti Facebook, a imati blog koji se zove WebNaWebu
nije baš moguće, jer web bez fejsa danas ne ide.
To bi bilo skoro kao web bez
Googlea, a svi znamo kako danas razmišljamo: “progulaj mi ovo”, “čekaj
proguglat ću”.
Ne, neću razmisliti, proguglat ću …
Ne, neću razmisliti, proguglat ću …
U ovom postu neću o pametnim mobitelima, tzv. smart phone, niti o sve pametnijim telkačima, niti o svim tim smart business ima.
Ne, htjela sam spomenuti infografike na koje se na webu, sve
češće može naletjeti.
Zašto?
Marketing je prešao na web, s time su već svi upoznati, a
bez kvalitetne infografike danas ne bismo baš daleko stigli s marketinškom kampanjom
preko weba.
Kao ni bez Facebooka koji je tu da omogući da te infografike svi vide.
Infografike kreiraju grafički dizajneri, grafički umjetnici
ili ilustratori kako bi ispričali priču, objasnili situaciju s proizvodom ili
povećali razumijevanje nekog proizvoda.
Posao infografike je vizualiziranje priče, a svi znamo da slika govori tisuću riječi.
Dosurfala sam do super infografike na sajtu LinchpinSeo
koju želim podijeliti sa svima koji dosurfaju do ovog bloga.
To je infografika koja priča priču o Facebook promociji nas
samih, nekog proizvoda ili firme, pa nam priča kako možemo iscijediti što više
lajkova (like), šerova (share) i komentara na post s našeg zida (wall).
Priča priču i o sve pametnijim, mobilnim smajlićima (smileys)
i emotikonima (emoticons) koji su evoluirali u emoji (Japanci) svih rasa za pametne
mobitele imali oni iOs ili Android .
Infografika s LinchpinSeo slijedi, dopast će vam se ;
Znači sada, lajkanjem, postanjem i komentiranjem s emotikonsima, emojićima i smajlićima u napad ;)