Sve sa svrhom internet oglašavanja i internet marketinga.
Internet marketing je uvijek bio vrlo dinamičan, ali ova
godina nadmašila je sve prethodne.
Tako je ove godine Google uveo u AdWords sustav čitav splet novosti, a sve te novosti začinile su promjene u pravilima oglašavanja, tj. AdWords policy.
Tako je ove godine Google uveo u AdWords sustav čitav splet novosti, a sve te novosti začinile su promjene u pravilima oglašavanja, tj. AdWords policy.
Pravila kojih je ove godine do sada bilo 38, a s obzirom da do
kraja godine ipak imamo još par mjeseci očekuje
se da će do kraja 2012. biti više dopuna nego u 2009., 2010. i 2011. zajedno. U te tri godine bilo je 52 promjene.
Do sada su neke izmjene bile pomalo smiješne, pa čak i bizarne
kao npr. zabrana oglašavanja vatrometa ili zabranjeno oglašavanje supstituta za
majčino mlijeko.
Na neke se možemo nasmijati i ove godine.
Neke od važnijih promjena ove godine su:
·
Zabranjeno je oglašavanje lula, cigara i cigaretnih papirića,
·
Mogućnost spam, odnosno bulk kampanji je ukinuta. Radi se o zakupljivanju
puno riječi koje okidaju nerelevantne oglase.
·
Omogućeno je oglašavanje nekih vrsta do sada zabranjenog oružja,
·
Oglašavanje kratkoročnih pozajmica u Singapuru je zabranjeno, a u
ostalim državama se smije oglašavati samo ukoliko su sljedeći podaci smješteni
na landing page-u:
- koliki su troškovi opomene,
- kolika je zatezna kamata,
- posljedice neredovite otplate,
- jasno opisan postupak posudbe kao i mogućnost produženja roka otplate,
- jasno navedeni svi uvjeti posuđivanja uključujući sve troškove obrazaca,
- EKS,
- adresa fizičke poslovnice
· Naručivanje supruga
iz Malezije, Tailanda ili Indonezije putem oglašavanje je isto zabranjeno. Rusija
i Ukrajina još uvijek nisu spomenute,
·
Ne dozvoljava se oglašavanje Burmanskog dragog kamenja i rubina u SAD,
·
Poseban AdWords policy za oglašavanje političkih stranki u izbornom
razdoblju dobili su Koreja, Indonezija, Japan, Kina i Brazil,
·
Oglašavanje dodataka hrani koji zamjenjuju anaboličke steroide je
također zabranjeno,
·
Oglašavanje online kockarnica u Danskoj i Španjolskoj je omogućeno,
uvjetno omogućeno u Austriji, a zabranjeno u Poljskoj,
·
Zabranjeno je oglašavanje offline ili brick ‘n mortar kockarnica u Egiptu,
Indiji, Estoniji, Indoneziji, Koreji, Kini, Tajlandu, Sjevernoj Irskoj, Maroku,
UAE, Ukrajini i Vijetnamu,
·
Zabranjuje se oglašavanje netočnih ili lažnih ponuda,
·
Ograničava se oglašavanje stranica koje traže osobne podatke korisnika
za sitne poklone,
·
Oglašavanje svih liječničkih usluga u Irskoj i Poljskoj se zabranjuje, a
u Njemačkoj se postrožuju uvjeti za oglašavanje farmaceutskih proizvoda koji su
neregistrirani ili su iz kućne radinosti,
·
Oglašavanje usluga abortusa u Mađarskoj, Rusiji i Ukrajini se zabranjuje,
a dozvoljava u Austriji,
·
Zabranjuje se oglašavanje stranica koje se lažno predstavljaju kao javne
podružnice ili kao vladine,
·
Oglašavanje stranica koje pokazuju položaje radara za mjerenje brzine
vozila kao i prodaje anti-radar uređaja u Francuskoj je zabranjeno,
·
Oglašavanje prodaje znanstveno neutemeljenih ponuda ili bezvrijednih
diploma i doktorata, ali se dozvoljava prodaja plemićkih titula (Lordships of
the Manor and Scottish Feudal Baronies),
·
Zabranjuje se oglašavanje testova za testiranja očinstva u Francuskoj,
·
Oglašavanje istovrsne ponude na raznim domenama istog ponuditelja je
zabranjena,
·
Zabranjuje se oglašavanje prodaje bilo čega što se inače može dobiti
besplatno (prodaja obrazaca na primjer i sl.),
·
Zabranjeno je oglašavanje usluga za koje trebaju javne ovlasti bez
registracijskog broja ili dokumenta odobrenja nadležnog državnog tijela,
·
Zabranjeno je oglašavanje usluge ili proizvoda kojeg na landing page - u
ne možete kupiti u 1-2 klika najviše,
·
Postrožili su uvjete za jasnu vezu između oglasa
i lading page-a,
· Oglašavanje prodaje softvera koji nije moguće
jednostavno instalirati, te koji je kasnije komplicirano deinstalirati, koji jasno
ne javlja što će se na računalu promijeniti i koji, bez odobrenja korisnika,
šalje podatke o korisničkom računalu.S internet oglašavanjem tj. marketingom danas su usko, ako ne i najuže, povezane društvene mreže.
A marketing na društvenim mrežama tema je za sebe, pa o tome drugi put.
U međuvremenu tko god hoće može ovaj blog addati gdje hoće.
Ili ga samo šernite ;